Jump to content

New MW3/Warzone feature to bypass Ricochet input data collection


zebleer

Recommended Posts

  • Administrator

@Rusty

The string is the series of characters that are copied to your clipboard when you press "Export". They represent your config. As for your other issue, I made a support ticket for you and messaged you there.

Link to comment
kingkayzn
On 2/2/2024 at 2:00 PM, Rusty said:

Hello, I’m having an issue where my menu will no populate, even after doing your windows +d and g trick. I’m following everything to a T I get the successful injection message. I wait 15 seconds eject usb digitally and physically launch game. Then when I try and press f4 or 7 it does nothing. I can’t even get the menu to populate to import any config or create. 

Try to download the newest loader. Maybe you have an old version. Do you have ypur game in windowed mode ? Did the chair worked for you before ?

Link to comment
  • Administrator
On 2/7/2024 at 4:46 AM, imperio0318 said:

Fika el sistema sigue funcionando igual que en mw2 warzone 2 deseo el servicio pero no quiero ban

The MW3/Warzone cheat is updated and undetected.

Link to comment
imperio0318

He estado pensando amigo y en la 15 pienso nuevamente adquirir el servicio como puedo hacer para evitar Ban,  ya que fui uno de los perjudicados en mw2 , que medidas puedo tomar ?

Link to comment
imperio0318

Amigo ni una semana con el servicio y ya me perma ban fui uno de los perjudicados en warzone 2 y no cambie de pc solo deje pasar el tiempo  y hace dos días me metí y emparejamiento limitado y ya hoy cuenta baneada , agradezco si me puede devolver el dinero de los días que quedan solo utilice el servicio como 3 dias 

Link to comment
  • Administrator
On 2/17/2024 at 1:42 AM, imperio0318 said:

Amigo ni una semana con el servicio y ya me perma ban fui uno de los perjudicados en warzone 2 y no cambie de pc solo deje pasar el tiempo  y hace dos días me metí y emparejamiento limitado y ya hoy cuenta baneada , agradezco si me puede devolver el dinero de los días que quedan solo utilice el servicio como 3 dias 

Messaged you on your ticket.

Link to comment
imperio0318

Sigo esperando respuesta para resolver el problema ya que no puedo utilizar el servicio y solo lo disfrute 3 días 

Link to comment
  • Administrator
3 hours ago, imperio0318 said:

Sigo esperando respuesta para resolver el problema ya que no puedo utilizar el servicio y solo lo disfrute 3 días 

I replied to the status update you posted on my profile as well as your support ticket.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...